Перейти к публикации

Рекомендованные сообщения

Опубликовано:

Monteverdi HAI 450SS (purple smoke-original colour) Geneva Show 1970& Pebble Beach Show 2006

s/n TNT 101

Monteverdi HAI 450SS s/n TNT 101 second version (red)

:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

 

Два гоночных Ferrari 340 с гонки Mille Miglia1953

 

Хороши гонщики! :ferrari: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

С Уважением Колтун Сергей Сергеевич .

Опубликовано:

Monteverdi HAI 450SS (purple smoke-original colour) Geneva Show 1970& Pebble Beach Show 2006

s/n TNT 101

Monteverdi HAI 450SS s/n TNT 101 second version (red)

:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

 

Два гоночных Ferrari 340 с гонки Mille Miglia1953

 

Хороши гонщики! :ferrari: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Да, Сергей! Великая была эпоха!

Опубликовано: (изменено)

Старая гвардия! Честно говоря, технологии производства моделей с тех давних времён не очень сильно продвинулись вперед.

 

Ferrari 250 MM Vignale Berlinetta s/n 0334MM

 

Ferrari 250 MM Monza (гонщик-женщина Bianca Maria Piazza) s/n 0270MM

 

И, да, у меня есть

Ferrari 250 MM Vignale Berlinetta (gold/black) s/n 0334MM Lim.07/10 Deluxe Ed. Машина была окрашена в такие цвета, когда ей владел Peter Monteverdi и даже на ней гонялся!

post-10135-0-37440800-1456902907_thumb.jpg

post-10135-0-28787900-1456902947_thumb.jpg

post-10135-0-17429700-1456902973_thumb.jpg

post-10135-0-36307100-1456902997_thumb.jpg

post-10135-0-35568900-1456903022_thumb.jpg

Изменено пользователем Modena
Опубликовано:

Всегда волнительно впервые видеть модели нового производителя. Хотя ожидалось, что китайцы завалят рынок моделями, произведенным без лицензии, этого не происходит. Существует небольшое количество анонимных фирм, которые делают неплохие модели. Вот еще одна. Называет себя OneByOne Production и выпустила вторую модель. Первая - это Ferrari 458 Liberty Walk. Вторая Lamborghini Aventador Liberty Walk. Liberty Walk- это японское тюнинг-ателье, их обвес доволен экстремален и оригинален. Широко используются надписи на кузове, в том числе девиз компании. Сами модели сделаны хорошо, хотя вместо сеточек используются непрозрачным наклейки-имитаторы. Проработка двигателя условна. Покраска на высшем уровне. Коробка отличная. Нигде не видно ни логотипов ни названий Ferrari и Lamborghini. Проблема лицензий обойдена достаточно элегантно. Производитель попал в нишу между Spark и Looksmart по качеству. Что касается цены, то модель должна стоить как NEO. Видимо, так и есть, приходится доплачивать за бокс. Так что 80 долларов цена вполне адекватная.

post-10135-0-17646600-1456914902_thumb.jpg

post-10135-0-03005200-1456914960_thumb.jpg

post-10135-0-29455600-1456915017_thumb.jpg

post-10135-0-16373200-1456915059_thumb.jpg

post-10135-0-30470800-1456915103_thumb.jpg

post-10135-0-19990400-1456915163_thumb.jpg

post-10135-0-50139500-1456915238_thumb.jpg

post-10135-0-10324000-1456915310_thumb.jpg

post-10135-0-93780400-1456915359_thumb.jpg

Опубликовано:

Прекрасно сделанные модели автомобиля, который назывался вначале Griffith 600, затем Omega, потом Intermeccanica Torino и, наконец, Intermeccanica Italia. Дизайн кузова принадлежит Франко Скальоне.

Первое и последнее воплощение этой машины сделала американская фирма Automodello.

1966 Griffith Series 600 Founders Edition with Autograph of Andrew Jack Griffith Lim.031/192

1967 Intermeccanica Italia

Автограф присутствует. К сожалению, не на подставке для модели, а на картонном вкладыше. Стоит дополнительные 90 долларов.

post-10135-0-60192700-1457027520_thumb.jpg

post-10135-0-71314700-1457027551_thumb.jpg

post-10135-0-02949600-1457027657_thumb.jpg

post-10135-0-67787200-1457027692_thumb.jpg

post-10135-0-47447600-1457027735_thumb.jpg

post-10135-0-70983800-1457027765_thumb.jpg

post-10135-0-92415300-1457027807_thumb.jpg

Опубликовано:

Красота! Все-таки 43-й масштаб самый коллекционный) thumbsup.gif

 

Коллеги-ферраристы, помогите разобраться, какая контора делала 330 LMB в 1/18?? Знаю, что в 43-м ее делал BBR.

post-10388-0-38991800-1457028127_thumb.jpg

post-10388-0-25660500-1457028130_thumb.jpg

No money, no experience, limited education. All I had was a passion to get somewhere (Enzo Ferrari)

Коллекция Феррари и не только.... Продажа Феррари и не только....

Опубликовано:

ISO GRIFO A3C LE MANS 1964 #1 Edgar Berney (CH)/ Pierre Noblet (B) Lim.1 of 25

1964

MPH factory built (Tim Dyke)

Vroom kit probuilt and reworked

Тщательно собранный кит с имитацией сотен заклепок, сквозными отверстиями для охлаждения тормозов и другими приятными моментами.

 

Iso Rivolta 6000 GT Stradale Prototipo Daytona NEMBO s/n IR 330039

1965 MATRIX

 

Построена кузовной фирмой Neri&Bonacini по эскизам миланского продавца экзотических автомобилей Карло Бернаскони. Еще называется NEMBO II в отличие от NEMBO I, которая имела кузов похожий на ISO A3C и двигатель Форд, а не мотор от Chevrolet Corvette.

По разным источникам было построено 5 таких машин, из них две в версии тарга.

post-10135-0-01470800-1457079312_thumb.jpg

post-10135-0-84188800-1457079350_thumb.jpg

post-10135-0-06544400-1457079398_thumb.jpg

post-10135-0-98559800-1457079443_thumb.jpg

post-10135-0-85884400-1457079787_thumb.jpg

post-10135-0-70158500-1457079888_thumb.jpg

Опубликовано:

Наверное, самая необычная раскраска, которая когда-либо была у Феррари

Ferrari 212 Export Fontana s/n 0086E Carretto Siciliano Winner Giro di Sicilia Vittorio Marzotto/ Paolo Fontana

1951

TRON

Probuilt kit (Dark Star)

Кстати, это шасси имело за историю своего существования 5 различных кузовов!

 

И еще одна нетипичная ливрея, на этот раз на очень красивом кузове

Ferrari 350 CanAm Spyder Gr.7 s/n 0858 Team Gunston Winner 3h Cape Town 1968 Paul Hawkins

1967

Automodelli Massimo Lupini

post-10135-0-97905500-1457163577_thumb.jpg

post-10135-0-03407100-1457163616_thumb.jpg

post-10135-0-92777700-1457163648_thumb.jpg

post-10135-0-40619200-1457163673_thumb.jpg

post-10135-0-46504200-1457163734_thumb.jpg

Опубликовано:

Ferrari 212 Export Fontana s/n 0086E Carretto Siciliano Winner Giro di Sicilia Vittorio Marzotto/ Paolo Fontana

1951

TRON

Probuilt kit (Dark Star)

Кстати, это шасси имело за историю своего существования 5 различных кузовов!

 

Кузовов было "только" четыре

http://www.forum.mdiecast.com/topic/35427-u-menja-tozhe-koe-chto-est/page__view__findpost__p__1161764344

С уважением, Владимир

"Для меня столица Италии - Маранелло" - Леопольд III, король Бельгии

моя продажа http://www.forum.mdiecast.com/topic/27320-prodazha-ili-obmen-143/

Опубликовано:

Ну, что же, посчитаем:

51 - Scuderia Marzotto, Valdagno, I - bare chassis only"VI 20371"

51/mar/17 - bodied by Carrozzeria Paolo Fontana, Padova, I as "sicilian cart"

51/apr/011st OAGiro di SiciliaVittorio Marzotto/

Paolo Fontana#440FEO p202 Fondi p69, 71 Marzotto p66, 67

51/may - engine from 0084E installed (1 carb)

51 - rebodied as normal Export Spyder by Vignale (body similar to 0076E)

51 - rebodied as station wagon by FontanaFbV p83, 84

51/aug - original engine re-installed

51-52 - rebodied as Spyder with inswept flanks by Fontana

52/mar/097thXII. Giro di SiciliaCarlo Mancini/ Guido Mancini#464

52/mar/16Coppa d'Oro di Sicilia, SiracusaSergio Sighinolfi#16"VI 20371" FEO p255

52/may/03-04dnf

car burnedMille MigliaFabrizio Serena di Lapigio/ Walter Piccolo#628"VI 20371"

FY53 Red Arrows p226

52 - Guido Mancini, Roma, I"Roma 193078"

52/jul/1312th OA

8th ICCoppa d'Oro delle DolomitiGuido Mancini#102PeG p110

52/aug - rebodied again, most likely by Fontana

Опубликовано:

Все так, кроме пооледней переделки, которая не подтверждается.

 

Ferrari 212 Export 1951, Chassis# 0086 E

Engine internal #10/E

Copyright Marcel Massini 10/30/02

 

February 22, 1951 Chassis sold to WI.PU.CO., Via Larga 8, Milan, Italy, for first owner Count Vittorio Marzotto, Valdagno/Italy Certificate of origin #118 issued

March 1951 Much delayed the new chassis frame arrived from the Ferrari factory for the Scuderia Marzotto of Valdagno, Italy Giannino and Vittorio Marzotto had the naked chassis BODIED by Carrozzeria Paolo Fontana of Padua as an ugly and very crude "Sicilian chariot" or "Carretto Siciliano" „h1 (see also Prancing Horse magazine, issues# 86 and 87)

March 20, 1951 Registered on Italian license plates of Vicenza SVI 20371ЎЁ

April 1, 1951 Raced at the XI Tour of Sicily by Count Vittorio Marzotto and co-driver Paolo Fontana, race #440, placed 1st OA (pictured on pages 201/202 of the book "Ferrari Automobili 1947-1953", authored by Corrado Millanta, Luigi Orsini and Franco Zagari) (pictured page 71 of Pino Fondi's book "Il Giro di Sicilia")

May 8, 1951 Engine 0086 E was equipped with three carburetors instead of the original single one

1951 REBODIED by Carrozzeria Vignale of Turin as a spider (similar to chassis #0076 E)

July 15, 1951 Raced at the Grand Prix of Portugal at the Circuito Vila real by Giovanni Bracco, race #14, placed 1st OA (pictured pages 74/75 of the book "Piloti Biellesi", authored by Enzo Russo)

July 16, 1951 Raced at the Lima Stadium Night Festival at Oporto by Bracco, race #16, placed 1st OA

Then Following a design by Count Giannino Marzotto and Mr. Reggiani the car was REBODIED again by Fontana's coachworks into a Station Wagon (type "Giardinetta" or "Famigliare") It was said that the station car would be used as a spare parts transporter for the Carrera Panamericana in Mexico in November 1951.

Later REBODIED again by Fontana, now as a spider with insweep body flanks

March 9, 1952 Raced at the Tour of Sicily by Guido Mancini on race #464, still on Italian license plates “VI 20371”

March 19, 1952 Raced at the Grand Prix Siracusa by Sergio Sighinolfi, entered by Scuderia Marzotto, race #16, placed 2nd in the Gold Cup sports category

May 3, 1952 Raced at the XIX Mille Miglia by Fabrizio Serena di Lapigio and co-driver Walter Piccolo, on race #628, still registered on license plates “VI 20371” as the car was on loan from the Scuderia Marzotto Shortly after Rome the car took fire

July 13, 1952 Raced at the VI Coppa d’Oro delle Dolomiti by Guido Mancini, on race #102, placed 12th OA (pictured page 109 of Gianni Cancellieri and Cesare De Agostini’s book “Polvere e Gloria – La Coppa d’Oro delle Dolomiti 1947-1956”, published by Giorgio Nada Editore 2000)

March 14, 1953 License plates changed by the Scuderia Marzotto from “VI 20371” to new license plates “VI 24196” (because the former license plates “VI 20371” had been “demolished” according to the ACI/PRA documents)

1953 Raced by Serena and Mancini in Italy

May 24, 1953 Raced at the Terni-Marmore hillclimb by Serena on race #925 (pictured in the Ferrari Yearbook 1953))

August 15, 1953 Raced at the Pescara 12 hours, XXII Coppa Acerbo, by Mancini-Serena on race #16

October 7, 1953 Sold to Guido Mancini, Rome, Italy

January 10, 1954 Re-registered on Italian license plates of Rome “Roma 193078”

Late 1950s Owned by James A. Flynn, Syracuse/NY/USA (who also owned 290 MM Spider Scaglietti #0626)

October 17, 1959 Raced at Watkins 4 (see page 15 of Prancing Horse magazine, issue# 52)•Glen by Flynn, race #138

August 6, 1960 Raced at Montgomery/NY by Flynn on race #238, placed 11th

June 24, 1961 Raced at Watkins Glen/NY by Flynn

1965 Owned by Stan Hallinan, Concord/NH/USA

December 2005 Sold by Hallinan to Peter Markowski, Vergennes/VT/USA In unrestored original condition, unpainted, partially disassembled

January 21, 2006 Shown by Markowski during the XV Palm Beach Cavallino Classic at The Breakers, Palm Beach/FL

С уважением, Владимир

"Для меня столица Италии - Маранелло" - Леопольд III, король Бельгии

моя продажа http://www.forum.mdiecast.com/topic/27320-prodazha-ili-obmen-143/

Опубликовано: (изменено)

Все так, кроме пооледней переделки, которая не подтверждается.

 

Ferrari 212 Export 1951, Chassis# 0086 E

Engine internal #10/E

Copyright Marcel Massini 10/30/02

 

February 22, 1951 Chassis sold to WI.PU.CO., Via Larga 8, Milan, Italy, for first owner Count Vittorio Marzotto, Valdagno/Italy Certificate of origin #118 issued

March 1951 Much delayed the new chassis frame arrived from the Ferrari factory for the Scuderia Marzotto of Valdagno, Italy Giannino and Vittorio Marzotto had the naked chassis BODIED by Carrozzeria Paolo Fontana of Padua as an ugly and very crude "Sicilian chariot" or "Carretto Siciliano" „h1 (see also Prancing Horse magazine, issues# 86 and 87)

March 20, 1951Registered on Italian license plates of Vicenza SVI 20371ЎЁ

April 1, 1951Raced at the XI Tour of Sicily by Count Vittorio Marzotto and co-driver Paolo Fontana, race #440, placed 1st OA (pictured on pages 201/202 of the book "Ferrari Automobili 1947-1953", authored by Corrado Millanta, Luigi Orsini and Franco Zagari) (pictured page 71 of Pino Fondi's book "Il Giro di Sicilia")

May 8, 1951Engine 0086 E was equipped with three carburetors instead of the original single one

1951REBODIED by Carrozzeria Vignale of Turin as a spider (similar to chassis #0076 E)

July 15, 1951Raced at the Grand Prix of Portugal at the Circuito Vila real by Giovanni Bracco, race #14, placed 1st OA (pictured pages 74/75 of the book "Piloti Biellesi", authored by Enzo Russo)

July 16, 1951Raced at the Lima Stadium Night Festival at Oporto by Bracco, race #16, placed 1st OA

ThenFollowing a design by Count Giannino Marzotto and Mr. Reggiani the car was REBODIED again by Fontana's coachworks into a Station Wagon (type "Giardinetta" or "Famigliare") It was said that the station car would be used as a spare parts transporter for the Carrera Panamericana in Mexico in November 1951.

LaterREBODIED again by Fontana, now as a spider with insweep body flanks

March 9, 1952Raced at the Tour of Sicily by Guido Mancini on race #464, still on Italian license plates “VI 20371”

March 19, 1952Raced at the Grand Prix Siracusa by Sergio Sighinolfi, entered by Scuderia Marzotto, race #16, placed 2nd in the Gold Cup sports category

May 3, 1952Raced at the XIX Mille Miglia by Fabrizio Serena di Lapigio and co-driver Walter Piccolo, on race #628, still registered on license plates “VI 20371” as the car was on loan from the Scuderia Marzotto Shortly after Rome the car took fire

July 13, 1952Raced at the VI Coppa d’Oro delle Dolomiti by Guido Mancini, on race #102, placed 12th OA (pictured page 109 of Gianni Cancellieri and Cesare De Agostini’s book “Polvere e Gloria – La Coppa d’Oro delle Dolomiti 1947-1956”, published by Giorgio Nada Editore 2000)

March 14, 1953License plates changed by the Scuderia Marzotto from “VI 20371” to new license plates “VI 24196” (because the former license plates “VI 20371” had been “demolished” according to the ACI/PRA documents)

1953Raced by Serena and Mancini in Italy

May 24, 1953Raced at the Terni-Marmore hillclimb by Serena on race #925 (pictured in the Ferrari Yearbook 1953))

August 15, 1953Raced at the Pescara 12 hours, XXII Coppa Acerbo, by Mancini-Serena on race #16

October 7, 1953Sold to Guido Mancini, Rome, Italy

January 10, 1954Re-registered on Italian license plates of Rome “Roma 193078”

Late 1950sOwned by James A. Flynn, Syracuse/NY/USA (who also owned 290 MM Spider Scaglietti #0626)

October 17, 1959Raced at Watkins 4 (see page 15 of Prancing Horse magazine, issue# 52)•Glen by Flynn, race #138

August 6, 1960Raced at Montgomery/NY by Flynn on race #238, placed 11th

June 24, 1961Raced at Watkins Glen/NY by Flynn

1965Owned by Stan Hallinan, Concord/NH/USA

December 2005Sold by Hallinan to Peter Markowski, Vergennes/VT/USA In unrestored original condition, unpainted, partially disassembled

January 21, 2006Shown by Markowski during the XV Palm Beach Cavallino Classic at The Breakers, Palm Beach/FL

Покопавшись в литературе( не в интернете), удалось обнаружить, что это шасси имело 6 кузовов. В двухтомнике Making a Difference, посвященном поставщикам кузовов для Феррари кроме Пининфарина, на стр.121 фотография 6-й конфигурации кузова Fontana. А SUV был третьей конфигурацией, за которой последовала четвертая с запасным колесом сзади в нише, пятая с овальной решеткой, выдвинутой вперед и шестая, соответственно третья у спайдера, без решетки радиатора, щелями на капоте, маленьким ветровым стеклом и съемной крышкой багажника.

Изменено пользователем Modena
Опубликовано:

Покопавшись в литературе( не в интернете), удалось обнаружить, что это шасси имело 6 кузовов. В двухтомнике Making a Difference, посвященном поставщикам кузовов для Феррари кроме Пининфарина, на стр.121 фотография 6-й конфигурации кузова Fontana. А SUV был третьей конфигурацией, за которой последовала четвертая с запасным колесом сзади в нише, пятая с овальной решеткой, выдвинутой вперед и шестая, соответственно третья у спайдера, без решетки радиатора, щелями на капоте, маленьким ветровым стеклом и съемной крышкой багажника.

 

С интернетом лучше вообще не связываться при поиске информации (кроме картинок, конечно), слишком много вранья. Что касается трех последних вариантов, то это не более чем второстепенные модификации одного и того же кузова, четвертого по счету.

С уважением, Владимир

"Для меня столица Италии - Маранелло" - Леопольд III, король Бельгии

моя продажа http://www.forum.mdiecast.com/topic/27320-prodazha-ili-obmen-143/

Опубликовано:

С интернетом лучше вообще не связываться при поиске информации (кроме картинок, конечно), слишком много вранья. Что касается трех последних вариантов, то это не более чем второстепенные модификации одного и того же кузова, четвертого по счету.

То есть, если следовать Вашей логике, кузов начиная с четвертой конфигурации всегда один и тот же, менялись лишь передняя и задняя части, а средняя оставалась неизменной и, тем не менее, считаем это за один кузов. С этим трудно согласиться, поскольку две трети кузова переделывалось.

Опубликовано: (изменено)

То есть, если следовать Вашей логике, кузов начиная с четвертой конфигурации всегда один и тот же, менялись лишь передняя и задняя части, а средняя оставалась неизменной и, тем не менее, считаем это за один кузов. С этим трудно согласиться, поскольку две трети кузова переделывалось.

Дискутировать можно до бесконечности, но оставаясь при своей "логике". Не так давно происхдило почти аналогичное при обсуждении - считать или не считать машину Гликенхауза как Феррари.

Безусловно я не оспариваю фразу "Автомобиль на шасси и с мотором Феррари остается таковым по сути...".

Но пардон. Тот автомобиль солянка. Двигатель от одной машины (причем переделан), коробка передач от другой. Только часть шасси основана на 430 Scuderia. И то ради того, чтобы можно было ездить по дорогам общего пользования в том числе. Подвеска изменена. Кузов вообще самостоятелен.

И этот компот надо называть Феррари ? Даже при том, что сам Гликенхауз говорит, что это не Феррари.

Дабы не быть голословным:

Under the pretty carbon fiber shell is the same race-bredsuspension setup and V-8 powertrain from the Ferrari F430 GT2 ALMS car.However, part of the chassis is based on the structure underpinning the F430Scuderia. The reason for this was because Glickenhaus wanted the design to bestreet-legal as well.

The Ferrari P4/5 is based on the Ferrari Enzo but thisone is a bit different. The team wanted to base the car on the Ferrari 333SPchassis and engine but the organizers of the 24hrs Nürburgring don't allow acarbon fiber chassis nor the 333SP engine.

It was then decided to buy a Ferrari F430 GT2 and mateit with a Ferrari F430 Scuderia. The Scuderia was upgraded with all the runninggear from the GT2. The third car is the original P4/5 on which the body hasbeen based on. So basically it uses the F430 Scuderia chassis and drivetrainupgraded to full F430 GT2 spec with a P4/5 carbon fiber body. Using the F430Scuderia chassis enables Jim Glickenhaus to return the car to road going status,which explains the New York State license plate.

Вut don't be fooled into thinking that this is just amash up of parts thrown together. The car still has numerous custom partsscattered throughout the car and the body isn't an exact copy of the P4/5.Instead the body has been designed from the ground up to fit the Scuderiachassis.

You won't find any Ferrari logos on this car despite itis being based upon their products. It has to do with the fact that JimGlickenhaus contracted the L.M. Gianetti organization and N.Technology. Boththese companies joined forces under the name ProTo. Together with Paola Garellathey have build the entire car from front to end, so Ferrari didn't provideinput into the project. The new logo says SCG what stands for Scuderia CameronGlickenhaus.

This is the license plate I mentioned earlier, which isa sign of its future intentions. Behind it lies the V8 3996cc engine. Funnything is though that this engine has less power than a stock F430 because ofthe GT2 restrictor plate and the fact that it has been destroked. A F430 has483hp and this restricted version only has 450hp. They even had to carryballast to comply with the GT2 rules that states that the minimum weight of thecar had to be 1230kg.

PS! А книга про кузова действительно хорошая и полезная thumbsup.gifthumbsup.gifthumbsup.gif

Изменено пользователем VR65
Опубликовано: (изменено)

То есть, если следовать Вашей логике, кузов начиная с четвертой конфигурации всегда один и тот же, менялись лишь передняя и задняя части, а средняя оставалась неизменной и, тем не менее, считаем это за один кузов. С этим трудно согласиться, поскольку две трети кузова переделывалось.

Должен поменяться его номер-тогда это новый (другой) кузов.

Изменено пользователем alex
Опубликовано:

Должен поменяться его номер-тогда это новый (другой) кузов.

Кузова в те годы не имели номеров. Только шасси. Тут интересно в плане коллекции: надо иметь все три варианта спайдера или обойтись одним? Или вообще какой-нибудь моделью с этим серийным номером? Для себя я буду искать все варианты.

Опубликовано:

Кузова в те годы не имели номеров. Только шасси. Тут интересно в плане коллекции: надо иметь все три варианта спайдера или обойтись одним? Или вообще какой-нибудь моделью с этим серийным номером? Для себя я буду искать все варианты.

Это как кому нравится. У меня подход похожий. Ищу модели прототипа во всех вариациях.

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете опубликовать сообщение сейчас, а зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, войдите в него для написания от своего имени.

Гость
Ответить в теме...

×   Вставлено в виде отформатированного текста.   Вставить в виде обычного текста

  Разрешено не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отобразить как ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставить изображения напрямую. Загрузите или вставьте изображения по ссылке.

Загрузка...
×
×
  • Создать...